 |
| Komentari |
|
 |
objavljeno ned, 20.04.2008 11:31 | autor: flashstar
Oni što sebe svrastavaju u nacionaliste, su , u stvari, šovinisti, bar sam tako ja to učila u školi za vreme voljenog druga Tita. Danas se ti odista opaki i podmukli šovinisti javno izjašnjavaju u jednoj blažoj formi , valjda da bi bili prihvatljiviji, a nesumnjivo i jesu prihvaćeni, izjašnjavaju se kao nacionalisti, patriote i pravoslavni vernici i neizzostavn , kao uzgred, naglašavaju koju krsnu slavu slave. Šovinizam bukti naokolo, a toga sam postala svesna relativno skoro, kad je moja ćerka došla iz škole i pitala, zašto Srbi mrze muslimane, u stvari, zašto mrze i muslimane, i Hrvate i Albance, zašto Srbi vole samo Srbe. Bila sam zgranuta, i pitala mog muža, aman , odakle ovo, kakva su to deca? Pa to je poteklo iz porodica. Čekaj, njihovi očevi i majke su naši školsli drugovi, sa kojima smo delili užinu i cigaret žvake na pola, zar je moguće? Prosto mi nevertovatno, ali, eto, tako je. e, sad još ti nazovi nacionalosti, tačnije šovinisti počinju da računaju vreme od kad je Kosovo proglasilo nezavisnost (tako bar reče Koštunica u nekom intervju). Nisam vernik inače bih se pomolila da Dan higijene bude svakog dana u godini,
objavljeno ned, 20.04.2008 12:52 | autor: analitika
A da Vas nisu malo pogrešno učili kod Vašeg voljenog druga tita. Uzgred, ako Vas neko upita, upravo su njegova malenkost njegovi "pretpostavljeni" Ustavom iz 1974 pripremili "pogodno tle" za sav scenario koji će nam se dešavati nekoliko godina po njegovoj smrti, a koji danas ulazi u završnu fazu. Da li Vi Danice znate nešto o ličnosti Broza, sem onoga što je servirano iz komunističko-masonsko-atlantističkih ideološko-propagandnih kuhinja?
Uzgred, zašto baš sve, uvek i svagda morate da generalizujete i odakle takve i tolike predrasude prema svemu što ima predznak "nacionalno", Danice? Šta je pogrešno u tome ako se neko izjašnjava kao Srbin Pravoslavac, a pri tom ne povređuje slobode i prava ostalih ljudi/građana?
objavljeno ned, 20.04.2008 14:09 | autor: analitika
Kada je reč o Pančiću i njegovom "opusu", postoji li očitiji izraz šovinizma i (građanističkog) fašizma od onoga koji se može pronaći u njegovim nazovimo ("demokratičnim") tekstovima . Sem uvreda na račun političkih neistomišljenika, psovki, nedostatka elementarnog kućnog vaspitanja i deficita osnovne novinarske etike, u njegovim redovima se teško išta pozitivno može pronaći .
objavljeno pon, 21.04.2008 09:10 | autor: Šahista (Neregistrovan)
Zvezdo, koja sijaš slažem se sa tobom uz primedbu, koja se odnosi na konstataciju da Srbi vole samo Srbe.
No krenimo redom:
Ne valjaju Slovenci (oni nas ekonomski koriste)
Ne valjaju Hrvati (oni se drugačije krste i ubijaju nas)
Ne valjaju Bošnjaci (postali su od Srba i imaju kompleks zbog toga)
Na valjaju Makedonci (oni nisu nikad imali državu i šta će im)
Ne valjaju Kosovski Albanci (hoće državu i ugnjetavaju i ubijaju Srbe)
Ne valjaju Crnogorci ( lopovi i šverceri nafte i cigareta školovani u Beogradu)
Ne valjaju Amerikanci (Izdali nas saveznici)
Ne valjaju Nemci ( Ratovali protiv nas i hteli po svaku cenu izlaz na toplo more)
Ne valjaju Italijani (uzeli nam Trst i formirali Albaniju i i podržavaju Đukanovića)
Ne valjaju nam
Rumuni(Tadić ,baš tamo se sakrio iza firange, da izbegne miting i pobunu protiv njega)
Ne valjaju nam Rusi (Nisu nikada platili to što su silovali babe i koze, kada su "oslobađali" Vojvodinu i Beograd 1945 god, a nisu nam ni dali oružje za rat protiv NATO pakta)
Ne valjaju nam Englezi(mračni,hladni,bogati i uobraženi)
Ne valjaju nam Francuzi (izdali nas više puta posle Napoleona, a i Sarkozi se odmah oženio - sa njihovom Karleušom i ne mari za nas)
Ne valja nam Papa (zbog pacovskih kanala i što hoće da nas poseti)
Ne valjaju nam ..........
E, što se tiče Srba tu bi spisak bio malo duži , ali samo nekoliko kostatacija:
Ne valjaju nam školovani Srbi ,kako u zemlji, tako u inostranstvu i kako na državnim fakultetitima, tako na privatnim.
Ne valjaju nam nepismeni i malo pismeni i srednje pismeni Srbi.
Ne valja nam 2 ili 3 stranke već imamo oko 600., a i one nešto ne valjaju.
Ne valja nam: Šef, direktor,poslovođa, radnik,komšija,kum brat,svastika,.
Ne valja nam državno preduzeće (monopolisti),niti privatno sa ili bez privatizacije.
Ne valja ni PDV i porezi, niti doprinosi.
Ne valjaju nam zaposleni, pa ne prijavljujemo ni njih ,ni zaradu i doprinose,.
Ne valja nam javni RTS servis, niti izdajnički B-92, niti julovski Pink.
Ne valja nam fudbal,rukomet,košarka,sudije,navijači.
Ne valja nam zdravstvo,prosveta,šalterski radnici.
Ne valjjaju nam Srbi rođeni u Gradu ili selu,Srbi rođeni u Vojvodini ili Čačku, ili Srbi preko Drine ili Krke i Une.
Ne valjaju nam putevi,ugovori ,predlozi ,Zakoni.
Ne valjaju nam ........................................
Izvnite zvezdo, koja sijaš, da li idalje misliš da Srbi vole samo Srbe ?
P.S. Volimo samo uspehe ljudi poput Đokovića,Ane, Jelene ,Čavića Šerifovičke, ali većinu od njih veoma brzo počinjemo da mrzimo, jer su uspeli.
U tome je naš problem.
Pre neki dan se pomoćni sudija izvinio ,zbog greške i poništenog gola i povlači se iz aktivnog fudbalskog života ,a sudeći po sajtovima i komentarima ispao "budala", jer , nema kome da prizna grešku !
Pisano dana 064 .tog po Koštuničinom novom kalendaru življenja.
objavljeno pon, 21.04.2008 11:25 | autor: Željezničar u penziji. (Neregistrovan)
Baš, me interesuje koja pivara je Srpska i samim tim pivo?
Koliko mi je poznato BIP je više puta bio na prodaji, ali je propadao tenderm, zbog dugova, stvorenih zna se kako u Beogradu?
Sve ostale pivare su u vlasništvu neke strane kompanije.
Gospodine Antoniću,Zlatorog pivo je uvek bilo najbolje na prostorima bivše SFRJ, a i šire !
objavljeno pon, 21.04.2008 23:04 | autor: flashstar
@ Šahista - moje dete je pitalo zašto Srbi vole samo Srbe, a ja se sa tim slažem uz jednu ogradu, ne svi Srbi, samo oni koji se izjašnjavaju kao nacionalisti, a to su isti oni koje ja ubrajam u šoviniste.
@ analitika..gledala sam večeras jednu super emisiju, nadaleko poznatu i uvek prepričavanu Latinicu, naravno na jednom od najboljih kanala iz kablovske ponude,da biudem ipak jasnija, na HTV - u, a tema je bila 60 godina od kada je Tito rekao svoje čuveno "ne" braći Rusima, o Golom otoku kao crnoj mrlji u njegovoj diktaturi itd. Pa, izuzimajući tu crnu mrlju, kako vreme prolazi, a ponajviše za vreme vladavine despota koštunice, meni nekako ličnost druga Tita biva sve sjajnija. Još da smo poslušali ono njegovo, čuvajte bratstvo - jedinstvo kao zenicu oko svog, gde bi nam sada bio kraj. To što se neko izjašnjava koje je nacionalnosti i vere, pa to ponavlja čim zine, eto, mene nervira. Da li smo mi koji nismo te vere niža bića, bića koja ne koriste mozak, pa onda kad neku genijalnu mudrost izrekne Srbin Pravoslavac, mi treba da mu verujemo svaku reč, makar taj govorio nebuloze.(koštunica sam namerno napisala napisala malim slovom jer ste vi ime mog dragogdruga Tita napisali malim slovom). Pre desetak godina bio je koncert Zdravka Čolića u Nišu, na kom sam bila, i pita me muž, kako je bilo, ahh, bilo je super, još samo da je otpevao Druže, Tito, mi ti se kunemo, ali nije.
objavljeno uto, 22.04.2008 07:39 | autor: analitika
To što ostajete uvređeni na ama baš svaki pomen Srbin, Srbija, Pravoslavac to je čini mi se samo Vaša lična stvar (ne želim da kažem problem). Blagodeti titove politike kusamo danas, svi srećni i nasmejani sećajući se vrlog Ustava iz 1974 godne i "čvrstih" avnojevskih granica. Da tito je rekao jednom "ne" Rusma, da bih potom govorio hiljadu "da" našim saveznicima Amerikancima. Da, dobro ste pročitali - saveznicima! Da li ćete reći da možda nisu saveznici i prijatelji?Lično, meni koštunica nije niti idol niti problem, pa sam mu prezime kao što i sami možete da primetite napisao malim k. Niti se kunem u njega, kao niti u bilo kog drugog.
objavljeno uto, 22.04.2008 09:47 | autor: Titov omladinac (Neregistrovan)
BRAVAR JE BIO BOLJIi, a ovo su amateri i loše kopije nečega što ne može da se kopira, jer su druga vremena i uslovi na političkoj sceni i načini funkcionisanja sveta bez "hladnog rata" i sa jednom glavnom Silom.
Ne ulazeći u ideologiju ,već u uslove života rekao bih nešto o JBT-u:
-Svi su u ovoj zemlji mogli da se školuju i da pod istim uslovima završe škole i fakultete.
-Radnici su dobijali placeve,kredite i stanove.
-U radnička i omladinska naselja išlo se na letovanje, zimovanje izlete.
- Vojska je bila među najjačim vojskama u Evropi, sa stanovima i logistikom.
-Pravili smo avione,tenkove,podmornice.
-Pasoš SFRJ -bio je simbol za putovanja.
-Naša preduzeća radila su na svim kontinentima.
- Nogao si da ostaviš bicikl naslonjen ispred radnje 3 dana bez zaključavanja i da dođeš po njega.
-Likovi poput Tuđmana,Izetbegovića i Šešelja bili su zatvoru.
-Bratstvo i Jedinstvo je bilo osnova odnosa među narodima.
BIO JE MIR I SLOBODA.
Što se tiče zaduženja treba reći onima, koji su NEOBAVEŠTENI da je najveće zaduženje i najveći krediti su bili posle Titove smrti i to od strane Rupublika pojedinačno i njihove partijske oligarhije
Smeju se kolektivnom Predsedništvu i rotaciji Predsednika, a po tom principu se rukovodi u EU i OUN.
Daleko od toga da nije promašaja i lošeg kadrovanja i karijerizma, ali kvalitet života velike većine stanovništva u tim godinama bio je mnogo bolji od zemalja pod famoznim RUSIMA.
U Drugom svetskom ratu Rusi su ušli prvi sticajem okolnosti 1945 god ,kod Bele Crkve u Jugoslaviju, a Čerčil trgovao sa Ruzveltom i Staljinom i sa nama..
Male zemlje ne mogi nikada same odlučivati o svojoj sudbini, bez saglasnosti velikih zemalja "pobednika" i bez mirovnih konferencija, sa ili bez principa pravednosti.
Hteli smo mi i Albaniju i podizali ustanak u Grčkoj i Trst , sa Amerikancima osnivali Neangažovane zemlje oslobođene od kolonijalnog sistema, kako se one ne bi priipojile Varšavskom paktu, ali smo na kraju dobili "putujući cirkus" 6+2 predsedničkih klovnova, koji su zemlju uveli u sraman rat uz podršku mentora svih boja i fela.
Tu smo gde smo i znam samo da većina ovog napaćenog naroda nema tih uslova života u "SLOBODI BEZ BRAVARA" i bez ikakve ideologizacije i idolopoklonstva.
Naši sadašnji lideri i liderčići žele da budu upamćeni u istoriji Srba i sveta, ali rezultati su im pogubni.
Bolje da se bave time,a neka ostave JBT-a, jer je on takav-kakav ipak istorija ovog podneblja i šire gledano u datom trenutku svetske moći i pozornice.
objavljeno čet, 24.04.2008 16:02 | autor: Ekmis
Zeleo bih objasniti neke cinjenice koje se uce u skoli i ljudi ih moraju znati. Skola nas uci i stvara od nas ljude,razumne ljude i kao takva mora da se postuje. Nastavnici i ucitelji se moraju postovati. Mora se postovati znanje. Mora se postvati rad stotina umnih ljudi iz proteklih vekova. Samo postovanjem umnoga rada koje je nasledstvo vekova nasa se zemlja moze suprotstaviti neprijateljima i napredovati ekonomski i duhovno. Ekonomski i duhovni napredak nije ono sto se reklamira i sto je veoma cesto u ovome svetu. Zeleo bih da svojim recima,delom i cinjenicama pokazem na greske koje cine pojedinci,grupe i narodi uopste. Pozdrav Zar treba komentarisati tog Teofila Pancica,bez diplome.?!? Jos jedan u nizu stranih sluzbenika koji postoji zarad stvaranja privida o nekakvoj slobodi pisanja i razmisljanja. Odavno je vec vreme bilo za oruzje - i sada je. A pisanjem neka se bavi g.Teofil Pancic koliko hoce. Ja ga naravno ne zelim citati,pogotovo ne njegove recenice sa stranim recima zbog kojih on izgleda mnogo skolovan i "pametan". Treba on ipak da zavrsi nekakav fakultet i da bude koristan drustvu. Ovako je samo koristan onima sto ga i placaju.-- CIA-ei. Likvidirati izdajnike medju nama je IMPERATIV , a ne kojekakvo lepo pisanje.Uopste nam nije potrebno lepo pisanije. Tetka Desanke Maksimovic je mnogo toga lepog napisala i to je dovoljno za hiljadu godina. Nasa je Majcica Srbija u OPASNOSTI i moramo se za nju boriti O R U Z J E M . Ne pisanijama.Nisu potrebne. Potrebno nam je oruzje i PAMET. SVI POSEDUJEMO APARAT ZA MISLJENJE I MORAMO GA KORISTITI. I POBEDITI NEPRIJATELJE.IMA IH MNOGO. JA SAM OPTIMIST. NEPRIJATELJI SU NASI SVI ODREDA KUKAVICE I TO I POKAZUJU. POZDRAV. P.S.Charles Darwin je ,dakako,bio u pravu.Nije to vec odavno TEORIJA.
Ing.Milan Simic.
objavljeno čet, 24.04.2008 22:57 | autor: analitika
Gospodine Simiću, Dobro, ovo prethodno što ste izneli predstavlja donekle tvrđe viđenje situacije . I vi imate pravo na svoj stav, naravno. Međutim, čini mi se da reči tipa "likvidirati" nisu baš za ovo mesto, gde bi snaga reči i argumenata trebalo da bude jedino dozvoljeno oružje. Smatram da nije problem u pisanju, jer se pisanjem bavi i moja malenkost. A pisanje je, složićete se, oblik stvaralaštva, podjednako bitan kao i bilo koji drugi. Pokušajmo snagom kontrargumenata da pokažemo ispravnost svoje ideje i zaslužićemo najveličanstveniju pobedu. I to, pobedu bez oružja i likvidacija.
UREDNIK
|
|
 |
|
|
|
|